Podjąłeś decyzję o budowie swojej strony firmowej, bloga lub serwisu? Świetnie! Zanim przystąpisz do prac i wyboru odpowiedniej agencji interaktywnej bądź software house skonsultuj swój plan z nami. Przygotujemy dla Ciebie dokument, który będzie pewnego rodzaju drogowskazem w trakcie Twoich kolejnych kroków. Podpowiem Ci w jaką technologię warto zainwestować, jak pozyskać początkowy ruch na Twojej nowej stronie. Z jakich narzędzi warto korzystać w przyszłości. Skąd to wszystko wiemy? Zarządzamy serwisami własnymi, które odwiedza ponad 1 mln użytkowników rocznie. Testujemy różne rozwiązania w praktyce i dzielimy się tą widzą z klientami.
Szkolenia, konsultacje, raporty i analizy
Naszą misją jest przekonanie klientów do tego by w marketing internetowy inwestowali. Przez inwestycje rozumiemy edukację, badania i co najważniejsze budowanie internetowych aktywów. Wasza strona internetowa to nie tylko nośnik reklamy. Miejsce, które sprawia, że klienci podejmują kontakt lub bezpośrednią konwersję. To przede wszystkim tożsamość waszej marki oraz miejsce, na które macie 100% wpływ. To inwestycja długoterminowa. Odpowiednio zaplanowana strategia pozwoli by wasze miejsce w świeci z czasem stało się multinarzędziem do generowania stałej dywidendy. Zainteresowani?