Szybkość + Precyzja + Elastyczność

Obsługa kampanii Google Ads i Facebook Ads

Szybkość

Na efekty nie będziesz musiał czekać długo! Skonkretyzowany ruch na Twojej stronie pojawi się już po kilku godzinach!

Precyzja

Dotrzemy do konkretnej grupy docelowej. Dzięki temu zaoszczędzisz spory budżet a telefony w firmie zaczną dzwonić!

Szybkość

Budżet dopasowujesz do swojej obecnej sytuacji. Nie ma konieczności podpisywania żadnych długotrwałych umów!

Reklama PPC – szybkie pozyskanie klientów

Najszybszy i najlepszy sposób na dotarcie do klienta (po ówczesnym zoptymalizowaniu strony i przygotowaniu na niej odpowiednich treści). Podobnie jak w przypadku social media w zależności od profilu klienta dobieramy narzędzia. W przeważającej większości jest to realizacja kampanii przy użyciu Google Ads i Facebook Ads. Każda kampania jest integrowana z systemem analitycznym w celu prawidłowego pomiaru jej efektywności. Realizujemy również kampanie przy użyciu innych narzędzi np. Allegro Ads.

Mechanika działania takich kampanii opiera się przede wszystkim na licytowaniu jak najbardziej korzystnego miejsca reklamowego znajdującego się w okolicach SERP. W przypadku Google jest to w zależności od widoku od 3 do 6 miejsc na stronie. Najwyższa oferta uwzględniająca również jakość reklamy i jej dopasowanie do dokumentu „wygrywa” wyższą pozycję. Płatność po stronie klienta dokonywana jest po kliknięciu w kreację, przez konkretnego użytkownika. Przewagą tego narzędzia jest możliwość szybkiego wypromowania swojej oferty. Jest on w zasadzie natychmiastowy. W chwili obecnej mamy możliwość promowania reklam przy użyciu wielu różnych jednostek reklamowych (jednostki tekstowe oraz graficzne) również w formie remarketingu.

Wybór odpowiedniego narzędzia

Poprowadzenie kampanii reklamowej w modelu PPC wykorzystującej gotową infrastrukturę pełną potencjalnych klientów to zdecydowanie najpewniejsza i najszybsza metoda pozyskania ruchu. Naszym zadaniem będzie wykorzystanie odpowiednich narzędzi w dopasowaniu do Twojego komunikatu. 

Każde narzędzie może sprawdzać się inaczej w zależności od intencji i zaplanowanej strategii. Reklamy Facebook Ads warto wykorzystywać w przypadku promocji produktów, które bazują przede wszystkim na emocjach i wywołaniu chęci zakupu. Google Ads sprawdza się idealnie w przypadku usług i produktów, które są poszukiwane przez użytkowników w danym momencie. Obydwa narzędzia mogą się idealnie uzupełniać w promocji Twojej strony www. Ich wspólnym mianownikiem jest gotowa infrastruktura pełna użytkowników. Kampanie PPC mają to do siebie, że pomimo idealnych optymalizacji w dłuższej perspektywie drożeją. Jest to spowodowane przede wszystkim rosnącą konkurencją (coraz większa ilość firm reklamujących się jednocześnie). Dlatego w dłuższej perspektywie zachęcamy również inwestycję w SEO.

Szukasz skutecznej i pewnej reklamy w internecie?

Kampanie w modelu PPC są idealne dla Ciebie! Niskie koszty obsługi i praktycznie nieograniczone możliwości promocyjne. Skontaktuj się z nami!

Marketing internetowy

Szeroki i kompleksowy zakres działań do SEO po Buzz Marketing. Działanie zgodne z planem klienta lub zaproponowane przez nas. Stała opieka na zasadzie działu SEM w Twojej firmie.

Copywriting

Brak pomysłu na teksty na stronie? Zdarza się najlepszym! Zrobimy to za Ciebie. Piszemy szybko i skutecznie. Tworzymy ponad 100 publikacji miesięcznie. Mamy w tym doświadczenie! Dowiedz się więcej:

analityka internetowa bydgoszcz

Raporty i analizy

Potrzebujesz większej ilości danych by uzupełnić swoją obecną strategię? Chcesz zobaczyć na jakim etapie internetowej drogi jest Twoja obecna strona? Chcesz przeprowadzić badanie rynkowe?