Reklama PPC – szybkie pozyskanie klientów
Najszybszy i najlepszy sposób na dotarcie do klienta (po ówczesnym zoptymalizowaniu strony i przygotowaniu na niej odpowiednich treści). Podobnie jak w przypadku social media w zależności od profilu klienta dobieramy narzędzia. W przeważającej większości jest to realizacja kampanii przy użyciu Google Ads i Facebook Ads. Każda kampania jest integrowana z systemem analitycznym w celu prawidłowego pomiaru jej efektywności. Realizujemy również kampanie przy użyciu innych narzędzi np. Allegro Ads.
Mechanika działania takich kampanii opiera się przede wszystkim na licytowaniu jak najbardziej korzystnego miejsca reklamowego znajdującego się w okolicach SERP. W przypadku Google jest to w zależności od widoku od 3 do 6 miejsc na stronie. Najwyższa oferta uwzględniająca również jakość reklamy i jej dopasowanie do dokumentu „wygrywa” wyższą pozycję. Płatność po stronie klienta dokonywana jest po kliknięciu w kreację, przez konkretnego użytkownika. Przewagą tego narzędzia jest możliwość szybkiego wypromowania swojej oferty. Jest on w zasadzie natychmiastowy. W chwili obecnej mamy możliwość promowania reklam przy użyciu wielu różnych jednostek reklamowych (jednostki tekstowe oraz graficzne) również w formie remarketingu.