Nowa strona, nowa misja

Nowa strona, nowa misja

W życiu jak w marketingu internetowym. Wiele rzeczy zmienia się dość szybko, zaczynają obowiązywać nowe zasady. Stara strona firmowa przestaje istnieć. Zastępuje ją nowa. Czy lepsza, czy bardziej funkcjonalna? Czas pokaże. Jedno jest pewne. 2014 to piąty rok naszej działalności. Ostatni czas dał nam wiele odpowiedzi na nurtujące nas pytania.

Zdaliśmy sobie sprawę, że nie sztuką jest sprzedać „usługę”. Najważniejsze jest to, aby była ona mocno efektywna. Od 2012 roku prowadziliśmy duży projekt dla jednej z firm budowlanych, połączenie działań e-marketingu + zmiana sposobu obsługi klienta detalicznego w tej, że firmie. Projekt był na tyle rozbudowany, i absorbujący, że zajmował nam nawet 80% naszego czasu. Opłaciło się. Dzięki temu nasze działania nie są sztampowe jak w większości agencji seo/sem. Poszliśmy o krok dalej. Doświadczyliśmy na własnej skórze, że działania e-marketingowe mogą być jedynie delikatnym uzupełnieniem strategii rozwoju dużych przedsiębiorstw.

Przez ostatni rok, nauczyliśmy się sporo o biznesie. Kontakt z handlowcami, inwestorami, prawdziwymi sprzedawcami (nie „podawaczami ceny”), obnażył nasze braki. Doświadczyliśmy na własnej skórze, że dzisiejszy e-commerce ma tyle wspólnego ze sprzedażą co my z którymkolwiek sportem wyczynowym. Nasza strategia całkowicie się zmieniła. Liczy się tylko wzrost obrotów klienta. Nic więcej.

Zaczynamy od nowa, z nowym zespołem specjalistów, z nowymi narzędziami i z zupełnie innym podejściem do klienta. Witamy na naszej nowej stronie, symbolu naszej nowej misji.

Kategorie Aktualności