Prawdziwą sztuką jest utrzymać klienta!

Jak go jednak najpierw złapać?

semgo-marketing-internetowy

Marketing internetowy – czym jest?

Definicji samego marketingu internetowego jest dość sporo. Nie zajmujemy się jednak rozważaniami na temat teorii. Nasza definicja marketingu internetowego jest dość prosta „Wszystkie działania mające na celu zdobycie oraz utrzymanie klienta „z internetu” wpisujemy w marketing internetowy” – wielkie uproszczenie? Tak. Nie widzimy jednak potrzeby gruntownej analizy teorii, wolimy od razu przejść do czynów! Dlatego stworzyliśmy kilka ogólnych „przykazań” oddających filozofię naszego działania.

Najważniejsza jest strona internetowa!

Masz, już stronę www? Świetnie, jednak na 85% powinieneś mieć nową. Niestety dzisiejsze standardy narzucane odgórnie poprzez codzienne korzystanie z mediów internetowych bardzo szybko sprawiają, że Twoja strona jest już nieatrakcyjna i przede wszystkim nieaktualna. Co może mieć dość istotny wpływ przy wyborze Twojej oferty przez potencjalnego klienta.

Strona powinna być aktualizowana (zarządzana)!

Nie robimy stron statycznych. Powód jest prosty, trudniej jest je aktualizować co może generować niepotrzebne koszty. Dodatkowo, strona internetowa „musi żyć”. Wolą ją użytkownicy (wykazują większe zaufanie w stosunku do Twojej firmy) oraz kochają roboty wyszukiwarek. Dlatego strona, którą możesz zarządzać sam w każdej chwili to absolutne minimum skutecznego marketingu internetowego!

Optymalizacja kodu strony (seo)!

Każda strona powinna powinna wyglądać dobrze na zewnątrz i wewnątrz! Optymalizacja jej kodu musi być doskonała, tak aby robot wyszukiwarki spadał po niej jak po puchatej drabince indeksując przy okazji wszystkie treści, które mu podsuniemy. Więcej informacji na temat robotów i puszystych drabinek w dziale pozycjonowanie.

Użyteczność (web usability )

Twoja strona zaprojektowana zostanie przez nas zgodnie ze wszystkimi zasadami ergonomii. Dobór kolorów, odpowiednie ułożenie przycisków nawigacyjnych czy wygląd formularzy może mieć kolosalne znaczenie przy wyborze Twojej oferty. Usability w połączeniu z analityką internetową da nam pełną świadomość tego w którym kierunku musimy podążać aby zwiększyć Twoje obroty.

Musimy poznać Twoją firmę oraz branżę!

Dlaczego? Bo na chwilę obecną nie wiemy co może mieć decydujący wpływ na wybór Twojej oferty. Przeanalizujemy Twoją konkurencję. Zbadamy rynek. Tylko i wyłącznie po to by Twoja strona internetowa eksponowała wszystkie mocne punkty Twojego przedsiębiorstwa i obnażała braki konkurencji.

Statystyka! Musi być!

Strona internetowa bez statystyk jest jak nurek bez butli z tlenem. Zabawa z analityką internetową daje dużo więcej możliwości. Będziemy w stanie odpowiedzieć sobie nie tylko na pytanie z jakiego miasta pochodzi Twój niedoszły klient, ale nawet na to jakie elementy w serwisie poprawić by stał się obecnym klientem! Wszystkie strony internetowe, projektowane przez naszą firmę mają podłączone statystyki Google Analytics

Kampania linków sponsorowanych!

Google Adwords prawdę Ci powie. Czasami wystarczy malutka kampania aby przekonać się, że coś jest nie tak! Model PPC daje nam sporo możliwości i jest stosunkowo tani jeżeli chodzi o prowadzenie szybkich kampanii promocyjnych. Więcej informacji w sekcji linki sponsorowane.

Media społecznościowe (+SMO)

Wykorzystujemy je troszeczkę inaczej niż „wyspecjalizowane w tej dziedzinie firmy”. Zakładamy firmowe profile na Facebooku czy Google+ nie po to by w piątek informować, że „już piątunio”, lub oznajmiać, że jesteśmy po porannej kawuni.. Social Media potrzebne są nam do szybkiego indeksowania nowych podstron Twojego serwisu i dywersyfikowaniu źródeł ruchu. Jednocześnie staramy się wskazywać oraz tworzyć elementy, które można „rozpropagować” przez SM.

Spotkajmy się!

80% naszych klientów widuje nas systematycznie. Ma to oczywiście swoje plusy i minusy (Klient: „no teraz to dacie mi już ten rabat!” My: „Rabat to stolica Maroka (suchar)”). Wolimy jednak spotykać się z wami tak często jak to tylko możliwe. Udowadniamy, że biznes jest wtedy kiedy korzystają na tym dwie strony.

Brak ograniczeń.

Potrzebujesz czegoś zupełnie innego wpisującego się w działania SEM? Gotowe pakiety nie są dla Ciebie? Po prostu napisz lub zadzwoń. Zobaczymy co i na kiedy da się zrobić.

Interesują Cię niestandardowe rozwiązania lub chcesz skorzystać z gotowych pakietów? Napisz do nas!

Pakiet Small

499 zł netto za miesiąc (umowa na 12 miesięcy)
  • Podstawowa strona internetowa (CMS)
  • Optymalizacja kodu strony pod działania SEM
  • Twoja firma na Facebooku
  • Twoja firma na Google+
  • Twoja firma w Google Miejsca dla firm
  • Statystyki Google Analytics
  • Kwartalny plan marketingowy
  • Szkolenie z obsługi strony
  • Wsparcie i konsultacje

Pakiet Medium

999 zł netto za miesiąc (umowa na 12 miesięcy)
  • Podstawowa strona internetowa (CMS)
  • Optymalizacja kodu strony pod działania SEM
  • Twoja firma na Facebooku
  • Twoja firma na Google+
  • Twoja firma w Google Miejsca dla firm
  • Statystyki Google Analytics
  • Miesięczny plan marketingowy
  • Szkolenie z obsługi strony i marketingu internetowego
  • Kampania linków sponsorowanych (Google Adwords | budżet 300 zł/na miesiąc)
  • Wsparcie i konsultacje w cenie

Pakiet Large

1299 zł netto za miesiąc (umowa na 12 miesięcy)
  • Rozbudowana strona internetowa (CMS)
  • Optymalizacja kodu strony pod działania SEM
  • Podłączenie pod Google Webmaster Tool
  • Twoja firma na Facebooku
  • Twoja firma na Google+
  • Twoja firma w Google Miejsca dla firm
  • Statystyki Google Analytics
  • Miesięczny plan marketingowy
  • Szkolenie z obsługi strony i marketingu internetowego
  • Kampania linków sponsorowanych (Google Adwords | budżet 300 zł/na miesiąc)
  • Kampania reklamowa Facebook (budżet 200 zł/na miesiąc)
  • Wsparcie i konsultacje w cenie